torsdag 23. juni 2011

Hatt

Siden jeg ikke finner noe solhatt til lillegutt,
tenkte jeg at det kan vel ikke være så veldig vanskelig å lage en selv?!?
Jeg tok heklenåla fatt,
og satte i gang med å hekle en...
Noen dager og feil senere er resultatet her
Kry som en høne, siden jeg ikke er så veldig erfaren med nåla,
 tar jeg hatten på lillegutt....
vel......den er jo blå.....men der er det stopp på gutte-utseende
hadde han vert en jente så kunne han gått med den.....
Han var ikke så veldi fornøyd selv heller,
så ingen action bilder...
så da er det ut på hatte-jakt igjen...

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Tøff hatt.!litt erfaring må du no ha ser eg.
    Lykke til vidare i jakten.
    klem Lene

    SvarSlett
  2. Den ser jo veeldig fin ut herfrå! ;)
    Lukke til med hattejakta!
    - og tusen takk for koseleg helsing!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten lyd :)