søndag 18. september 2011

Barbie og barnedåp

To stikkord for helgens bakst: barbie og barnedåp
Barbie kaken er til min niese på 4år.
Hun har en mor som liker å gi meg utfordringer, tror jeg...
men det er jo veldig greit å prøve nye ting på familien :)
Den er ikke laget i kjoleform,
så den var litt bulkete på skjørtet sitt siden det var vanskelig å skjære ut...
Men så lenge mottaker er fornøyd så er jeg fornøyd :)
Kjolen er forresten sukkerpasta, fyllet er sjokolade og bringebær
Har også laget dåpskake
Den er fylt med bringebær m/valnøtter og banan
Håper du har hatt en fin fin helg og at uken også blir fin.
Jeg skal forberede meg på bryllupskake til helgen
Gleder meg!

1 kommentar:

  1. Jeg er imponert! Skikkelig fine kaker du har laget. Lykke til med bryllupskaka! Tror jeg legger meg til som følger, for dette her jeg lyst til se mer av.

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten lyd :)