lørdag 22. oktober 2011

Bryllup og fødselsdag

Oppdraget var å lage en røff bryllupskake i sort, grått og litt oransj...
Vet ikke helt om jeg kan kalle det "oppdrag utført"...
Men håper den falt i smak!
så er det to gamle klassevenninner som skal feire 30års dagene sine
som gav meg ganske frie tøyler...
igjen håper jeg at den faller i smak
borden rundt kaken er lilla
til slutt var det min lillebror som ønsket seg en sånn Opel-motor-dings-kake
(må si at jeg ikke helt vet hvilken del av motoren jeg har laget)
og når jeg ikke hadde rødt, måtte jeg ty til sort,
så helt autentisk er den ikke
Til slutt:
Gratulerer med dagen til brudeparet og til 30åringene
Og til min lillebror:
Gratulerer med dagen i går! :)

Til alle dere andre:
Håper dere har en fin fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for en liten lyd :)