torsdag 19. mai 2011


17.mai kom og gikk. 
Vårt første år i komiteen er over, et gjenstår. 
Det gikk bra!
Vi fikk vel noen av de letteste oppgavene (iallefall jeg)
Så jeg klager ikke i det hele
Været var også med oss, heldigvis!
Skolen vår var pyntet til fest!
Vi har en ny og flott skole, som vi alle er stolte over
Lillegutt var iført strikket festdrakt/bunad.
Den strikket mamma til eldstemann for nå 10år siden.
Veldig koselig å finne frem "gamle" klær og se at de er like fine
 

så er hverdagen her igjen
med vanlige gjøremål og "vanlige" kaker :)
Jeg fikk veldig skryt over marsipankaken jeg laget til min bror (som du finner her)
Den beste marsipankaken de hadde smakt.
Så i dag laget jeg en lik, dvs lik inni til en av gjestene.
Han skulle ikke ha den til noe spesielt,
men siden han hadde hentet seg en ny Audi, så ble det en slik kake:

Håper den ble like god som den til min bror :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for en liten lyd :)