søndag 1. mai 2011

Marius ferdig! :)

Noen nydelige dager har vi hatt her vest!! 
Sommertemperaturer!
Blomster dukker opp over alt.
Noen mer ønsket enn andre ;)
Men uansett hva man måtte mene om løvetannen, 
så kan vi vel være enige om at den lyser opp der den er!
 Visst det er blomstene som sier hvor mye frukt man får på trærne, 
så ser det ut som vi får en del deilige moreller!
Og det passer jo bra, siden vi har planer om å feriere hjemme denne sommeren!
 Å endelig.......... 
Marius jakken er ferdig!!
Veldig kjekt å strikke den, 
men alt monterings-masket....blæh......
Nå skal det vel nevnes at jeg denne gang har klippet og sydd alt i hop selv
 for første gang.
På tide vil vel kanskje noen si... ;)
 Eieren er fornøyd, 
så da er jeg også happy!!
Så hva blir neste prosjekt??
Det klør i fingrene til å begynne på noe nytt....
Har så smått begynt på en snuppeveske
men nett nå så er jeg tom for tråd..
Det ligger noe sokkegarn i kurven min......
Der har de lagt i over 1år......
kanskje de blir til noe snart..........

Ha en super uke!

3 kommentarer:

  1. Hei!

    Utrulig tøff jakke. Du e knall flink.Elska traktora so sånne sku me ha her i hus og!
    Ha ein fine kveld

    SvarSlett
  2. Kjempefin jakke og kransekakene dine så fristende ut.
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  3. Stilig jakke jeg fant her i bloggen din!!

    God adventstid!!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten lyd :)