mandag 18. juli 2011

Min lille livstykke

Rart at noen prosjekter (som er ganske små), tar så lang tid...
Jeg har et "ikke-kjøp-nytt-garn-før-du-har-brukt-litt-rester-prosjekt" på gang...
GANSKE vanskelig...
For hva kan man gjøre med en "haug" rester som ikke passer sammen i det hele tatt?
Noen skal på pinne nr 3 andre 4 osv
Og når man i tillegg har sokker i halsen
(jeg forstrikket meg en høst, kommer visst aldri over det...)
For sikkerhetsskyld ligger det 5nøster med sokketråd i korgen min,
som ikke kan brukes sammen pga fargesammensetning og at det er stripetråd
Ja da....klagedag i dag...
MEN, endelig har jeg fått bruke min zauberball  som jeg kjøpte for noen år siden på 123knit 
Den ble til et lille livstykke jeg fann hos Pinnsvindesign
superlett å strikke og veldigt kjekt å ha!
Både til barnehage bruk, og over en skjorte som en pullover
Den er strikket frem og tilbake i ribb og perlestrikk.
Ellers så er vi (les:jeg) veldig rastløs for tiden.
"Alle" reiser på ferie, mens vi "bare" er hjemme..
Heldigvis er mine sønners venner kommet hjem fra ferie,
så da er alt mye lettere!
Nå mangler vi bare en mann som kan kjøre oss ut i holmene på fine dager..
og etter planen kommer han hjem om noen dager
Vi gleder oss store som små!

1 kommentar:

Blir veldig glad for en liten lyd :)