lørdag 30. juli 2011

Rastløs

sommeren gjør meg rastløs...
jeg har så lyst å finne på alt mulig gøy
ender som oftest med å gjøre det samme som jeg pleier
men det er jo gøy det også!
sist helg var vi en tur til mine svigerforeldre sin hytte
det er så deilig å komme seg bort fra alt!
Kjenne på roen og stillheten,
men skjønt stillhet.....
med 3 gutter begrenser stillheten seg litt...
men vi har kost oss!
Badet i badeland, fisket i hele 3forskjellige vann, spillt både UNO, svarteper, lego spill, litt DS og litt Ipod. Vert på oppdagelsesferd i nye hyttefelt, drømt oss litt bort..."tenk å en gang ha sin egen hytte"
Drømte om neste sommer....
fisken vet jeg ikke hvor har gjemt seg..ferie?
Men det er jo opplevelsen som teller.....eller... ?!?
Hjemveien ble litt lengre enn normalt.
Vi kjørte rv 520 Røldal-Hellandsbygd, en vei som er vinterstengt.
Det var en flott opplevelse!!
Klatring rett til himmels i begynnelsen,
så fjellene med snø, vann og ikke minst sol!
"Sommerturister" traff vi også på, til minstens store glede!
Vi får det ikke mer gøy enn vi lager til selv.
Så da er det opp til oss da....hva vi vil gjøre med dagen og helga!
Mine planer er å bake en kake (står i ovnen nå)
Kose meg med gutta, en tur kanskje...
Vi får se hva dagene frem over bringer.
Uansett så må du ha en fin fin helg,
ta vare på de du er gla i!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for en liten lyd :)