søndag 14. august 2011

Snacks innlegg

I dag blir det en liten anbefaling.
Desse deilige ris-snacksene må du prøve
Jeg fant dem endelig (etter mange års drømming og leting) på Kiwi!!
Jeg elsker Kiwi forresten. De har ofte det du ikke finner på andre butikker
Jeg fikk smake noen like da jeg var liten, den gang var de alt for sterke for min gane
Nå kan jeg ikke få nok.
Sist gang jeg så dem var på en Tiger i København.
Nå slipper jeg vente til neste Københavnbesøk :)
De har fått hedersplassen på hyllen i et norgesglass.
Så gjenstår det vel bare å se hvor lenge de holder seg inne i glasset......

1 kommentar:

  1. Hei! Tusen takk for hyggelig melding på min blogg. Uggs'ene har jeg foreløpig bare klart å få til i babystørrelser, men kanskje jeg skal prøve meg på en voksenvariant også! Har oppdatert innlegget med litt info ang en evt oppskrift, så du kan se innom meg igjen om du vil. Ha en fin dag!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten lyd :)