lørdag 3. desember 2011

Julehemmeligheter

Tenk at restegarn kan bli julegaver :)
Fantastisk!
Mitt restegarn holder på å bli Bosnia tøfler
Min svigermor og svigerinne strikker på de,
så da hang jeg meg på som en hale :)
Jeg er ganske god på å snappe opp tips,
i allefall fra min svigerinne.
Hun har forresten denne koselige bloggen,
med utrolig mye strikk i :)
Desse tøflene, som forøvrig er turkise og hvite,
skal min bestevenninne få til jul.
Vi gir hverandre egentlig ikke julegaver....
men vi ender opp med å snike en til våre menn som de gjemmer til den store kvelden
Ganske koselig egentlig!
Oppskrift på tøflene kan du finne her
Det går ganske fort å strikke en når du kommer inn i det!
Her ble det en på en kveld.
PS: treffer du min venninne så ikke si hva hun får til jul.... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for en liten lyd :)