fredag 25. november 2011

Resirkulering?

"Resirkulering er å bruke materiale fra avfall som råstoff til å produsere nye varer eller ressurser.
Ved resirkulering hindrer man avfallet fra å hope seg opp på søppelfyllinger eller å bli brent"
Så da har jeg nok resirkulert noe i dag....
tre stk tomme kaffebokser...
er blitt til 3 stk bokser med litt bedre "look"
som gutta kan samle skatter, deler, tutter osv i :)
Gjøres enkelt ved å lime gavepapir eller bokpapir på boksen
med RX-lim
Så er det bare til å fylle med det man ønsker :)
Vet jeg har sett det bli gjort her hos min kreative svigerinne en gang,
men fant ikke igjen innlegget
Hun tapetserte vel sine bokser synes jeg å huske...
Uansett så er jeg godt fornøyd med resultatet :)
Midt-i-mellom var også fornøyd :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for en liten lyd :)