torsdag 24. november 2011

Julepresanger

Vi må vel bare innse det:
julen kommer om vi er klare eller ei....og i dag er det 1mnd til dagen med stor D
Da nytter det ikke å si som min mor sa i dag:
synes at julen kommer så brått i år...
brått eller ikke brått....
jeg er i allefall godt på vei til å bli ferdig med julegavene
De tre jeg skulle lage, er ferdige :)
Jeg er veldig spent på reaksjonen til hjemmelagede presanger
Det er ikke så ofte jeg lager presanger selv...
Så det blir spennende!
Min mormor og farmor får hver sitt sjal i nepal
som de kan varme seg på i vinter
Min bestefar får et par votter i herlig merino extra fine
litt vanskelig å se fargen her, men de er i natur og brun
Kjempe fin kombi!
Mønstrene finner du hos Garnstudio eller ved å trykke på bildene
Så da er det bare å sette i gang med resten....
heldigvis bare noen få igjen!
I morgen er det julebord med jobben
Fin  helg til deg :)

1 kommentar:

  1. t meg då??? Ingen av disse va t meg :'( men men, fine va dei alle som ein :))

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten lyd :)