fredag 18. november 2011

I love Marius!

Det måtte jo bare komme,
den dagen jeg måtte tilstå....
Jeg elsker Marius mønster!
Her kan du se den Moods of Norway inspirerte Marius jakken til storebror
Lillebror har ikke mindre enn to Marius genserer...
en som oldemor laget til storebror og en vi fikk arve hos snille tante
Nå er jeg endelig ferdig med dress til lillebror
(knappene er ikke i ennå....men men)
den ble litt stor,
men da kan den brukes lenger ;)
Den blir nok kjempegod å ha på seg til våren igjen,
og til å ha på seg når han hviler i barnehagen gjennom vinteren.
Det kommer en lue rundt hjørnet snart,
men først er det julepresanger som skal gjøres ferdig...
En er ferdig, en mangler hekle kant og siste har jeg begynt på i kveld.
Så da er jeg i rute med de..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for en liten lyd :)