torsdag 6. oktober 2011

Kosedag

Etter en stressende dag i går med sykehusbesøk for lillebror og lite soving natten før,
var det deilig å sette fingrene i lun, myk hvetedeig.
Og når værgudene leker seg ute med det de har av narrestreker
er det deilig å sette seg ned å nyte en deilig hvetebolle
eller en av desse herlighetene
småboller med vaniljekrem inni
toppet med smeltet margarin og dyppet i sukker
Noen som vet om de har navn?
Om ikke så må jeg jo finne på et
PS: lillebror har det bra i dag,
så da har mamman det bra også! :)

3 kommentarer:

  1. Du herlige hvetedeig altså, og så fine bilder av deilighetene, her blir man fristet over evne :)

    SvarSlett
  2. Gjærbakst er tingen, og den søte er farlig god. Super fersk, men også velsmakende etter en runde på varmluft etter frysing. Fristende bilder. Kanskje det blir kanelboller her i dag?
    God helg!

    SvarSlett
  3. Deiligt! Då eg såg det siste biletet på facebook vart eg freista til å setja i gong med min eiegen deig- og det er lenge sidan eg har gjort gitt! (diverre vart det andre gjeremål som vart prioritert og deigen har måtta venta- men forhåpentlegvis ikkje for lenge..!)

    God helg!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten lyd :)