søndag 19. mai 2013

Pinse og dåpskake

Ferien med svigerfamilien min er over, og vi er tilbake i hverdagen igjen.
Vel, om man kan kalle mai hverdag....
Ingen uke er hel, uten en rød dag...
Å det nyter jeg, som de fleste andre vil jeg tro :)
I dag og i går har vi hatt sommer!!
Over 20 grader og sol fra blå og nydelig himmel!
Jeg måtte være inne en god del i går for å ferdigstille en marsipankake som ikke ville samarbeide.
Melis/eggehvite blandingen min, som jeg bruker som lim,
ble over natten flytende og ødela mye på kaken.
Så da måtte jeg lage kant på ny, en bredere som skjulte mine feil...
Det skulle visst være vanskeligere enn jeg trodde...
Marsipanlokket rivnet og det ble vanskelig å skjule...
Likevel så håper jeg at mottaker ble fornøyd med en gratis kake :)
 
 
kaken er fylt med fløte og sjokoladebiter
Ønsker deg en fin uke videre!

2 kommentarer:

  1. Jeg evner ikke å se at denne kaka er mislykka. Synes den er riktig fin! Smakte godt gjorde den sikkert også....
    Men jeg kan kjenne på følelsen det er å ikke få det til når det gjelder som mest.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. you have a good knowledge of Cricket you Can play daily online ,live cricket games,
    cricket online games, best cricket games, play cricket online, cricket game online at best cricket games app for android phones to win real
    cash and amount to instant approve in your bank or Paytm wallet.
    best cricket games

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten lyd :)