mandag 21. mars 2011

endelig ferdig!!

Endelig er pingvinen jeg har jobbet med ferdig og tatt i bruk! I sinne har den lagt på is nå i en mnd....så måtte jeg bare gjøre den ferdig, i frykt for at den skulle være for liten... å den var den ikke :)
Den er litt stor, men det går an å bruke den!
Den er strikket i freestyle fra Dale. 
 Nå begynner Marius jakken å ta form. 
Jeg så for meg en genser, men når gutten selv ønsket denne tøffe jakken, så er jeg ikke så veldi vanskelig.
Det viktigeste er at han vil bruke den!
I tillegg så har han "bestillt" Moods of Norway traktorer i steden for kryssene i mønsteret.
Så det kan bli spennende å se hvordan,- og om jeg får det til!!
Nå er det druespising og kos på gang med yngstemann :)
Ha en fin dag, og uke videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for en liten lyd :)