onsdag 30. mars 2011

I dag

Lenge har jeg ønsket å lage sur søt saus selv, og ikke være avhengig av Uncle Ben`s sine kokekunster. Så i dag kasta jeg meg ut i det.....
vel, det var vel ikke så veldi mye å kaste seg ut i...
nesten like enkelt som å åpne et glass ferdig saus.
Og oppskriften den fant jeg på rema 1000 sine hermetiske ananas..
Kokken fikk skryt, og lever lenge på det :)
Solen tittet frem i dag også. Og etter 3-4 dager inne pga sykdom så kjente jeg at det var ganske så deiligt å lufte hode og kroppen!
Da minstemann hvilte, satte mamma seg på terrassen med solbriller på og strikketøyet i hendene.
Fremdeles Marius jeg holder på med... etter å ha sydd traktoren speilvendt og feil noen ganger, nermer den seg ferdig på ene siden...men synes ikke det ligner noe traktor....så vi får se om kanskje jeg må ordne litt å sy på ny..... 

Så da kan dagen oppsumeres i et ord: nytelse :)
Ha en fin kveld videre

3 kommentarer:

  1. Hei så kjekt du vil følga bloggen min:)
    Legge meg til som følgar hos deg og!
    Kjempe fine kaker du lagar!
    Ein fin 1. april til deg.

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se den mariusen ferdig!

    SvarSlett
  3. Koselig blogg du har.
    Genseren ser flott ut, gleder meg til å se den ferdig.
    Ønsker deg en nydelig dag.

    Klem fra meg

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten lyd :)